lördag 9 april 2011

Hormoner, hormoner, älskade hormoner

Jag vaknade väl upp som alla andra och möttes av blå himlen med sol, fast det som skiljer sig är väl att jag inte kände det där suget att springa ut. Har ju varit ute och handlat så då tog jag en liten promenad men idag har jag bara vilja ligga inne i sängen och kramat täcket. Gör så himla ont i magen känns som jag ska spricka mitt uppe på, sen är det inget roligt att gå för då gör det bara ondare. Så jag kröp ned i sängen med mina hormoner och tusen tankar, dock inget jag funderar över inför kejsarsnittet för det är jag makalös lugn över. Men det är ju massor av andra tankar som man får dåligt samvete bara av att säga högt. Så mitt humör har inte varit på topp vill bara vara ensam liggande i sängen :)
Nu väntar jag på att min soppa ska blir klar som jag gjort från skratch, hoppas det smakar gott nu!

XOXO

2 kommentarer:

Angelica sa...

Passa på att göra inget alls! Sov, slappa ligg! Du vet ju inte alls hur lillan vill ha det när hon kommer! Ut och promenera kan du göra i solen när hon är ute och du har vagnen att stoltsera med :)

Kikkel sa...

Nä det är ju helt rätt, solen kommer ju inte försvinna :) Tack!
Ja det ska bli så kul att få gå ut med vagnen sen....ja med henne i naturligtvis hihi

Kram