söndag 10 april 2011

Tvätt, besök och storhandlat

Har jag haft fin besök från både Uddevalla och Färgelanda, först var en av mina tjejkompisar här senare kom pappa. Jag har alltså hunnit med mycket för jag tvättade under tiden Lotta var här, sen när pappa kom så åkte vi och storhandlade innan jag ska in till sjukhuset. Imorgon ska lunchlådorna lagas sen är det att dammsuga lägenheten för på Tisdag då blir jag mamma. Känns konstigt att säga mamma, blir JAG mamma, jag blir någons mamma. Vem är hon någon? :) Hur ser hon ut? Kommer hon få mina gröna ögon eller hennes pappas bruna? Hon kommer säker vara mörkhårig eftersom vi båda är så mörka, för det är en hon eller? Dom har ju kollat TVÅ gånger men nu när jag köpt så mycket rosa kläder blir jag lite rädd/orolig haha
Det blir annars en väldigt rosa pojke med Hello Kitty kläder ;)

XOXO

Inga kommentarer: