fredag 8 april 2011

Nu har jag en tid...

Inskrivningen tog längre tid än förväntat, blev en gruppgenomgång med 3 andra mammor. Sen en träff med barnmorska som tog prover, uppgifter samt kände och lyssna på magen. Efter det ett samtal med förlossningsläkaren som gjorde ett ultraljud och kollade så hon fortfarande låg fel, över till narkosläkaren i nästa rum. Har ju inte så jätte många frågor eftersom Minna informerat så himla mycket som varit värdefullt! Sen är man ju inte helt grön när det gäller sjukhus mm. så för min del som var först gick det på dryga två timmar men dom andra fick nog stanna ett tag. Har jag precis fått i mig lite lunch nu blir det att vila en liten stund för pappa är nog på väg ned vilken sekund som helst. Sen ska vi över till min syster och Thea så då behöver jag alla krafter som jag har till den lilla tornadon :)

XOXO

Inga kommentarer: