måndag 25 april 2011

Fruktansvärd natt

Jag tror Kathleen har skrikit hela natten igenom och hela morgonen, var yrvaken när jag vaknade typ vid halv elva. Sen har vi fortsatt i samma shargong, förstod att det var magen i dagmorse när hon drog upp benen och pruttade :) Sen slutade hon gråta en stund, stackars lilla snuttan. Så egentligen kanske jag inte skulle badat henne idag när hon inte mådde bra men jag var tvungen hon luktade lite illa. Det blev gallskrik innan när jag började klä av henne kläderna och gallskrik hela badet igenom, nu har hon fått lite mat i magen å lite massage så nu sover hon. Blir en dusch för mig nu och en promenad med tant Anna, vi kommer sakna Anna när hon flyttar till Gävle men vi tycker det är roligt för hennes och Johans skull!

Så här arg var hon när jag fått upp henne ur badet och torkat henne, hon gav mig "The evil eye"

XOXO

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inte konstigt att hon skrikit hela natten o dagen, hon saknar Morfar och det Dalsländska klimatet :-)

Kikkel sa...

Kan vara så ;) Får väl komma upp snart igen då