onsdag 27 april 2011

Stand-in-pappa

Anna har varit här hela dagen idag och varit lite "pappaledig" så jag kunnat tvätta, diska, deklarera, byta sängkläder mm. En helt sjuk känsla när man känner sig lycklig för den lilla ensamtiden när man står i tvättstugan med mp3:n i öronen och kan stå och sjunga lite menas tvättmaskinen blir klar. Bara man vet att någon har koll på henne och tar upp henne när hon gråter så kan man slappna av, å det kunde jag göra när Anna var här :) Hon tog eget initiativ och gick å bytte blöja så jag lämnade över Kathleen helt och hållet, annars går man och kollar om dom små liven andas eller kollar på dom direkt dom knorrar. Man spänner liksom aldrig av och det är den spänningen som är jobbigast tror jag, så jag vart överlycklig som fick stå i tvättstugan en stund helt själv :) Jag vet jag är knäpp haha
Nu har den lilla sovit sen tant/pappa Anna gick hem men innan hon gick så fick jag hjälp att handla, har inte jag dom bästa personerna runt mig eller vad?!?

XOXO

4 kommentarer:

Anna sa...

Gulle dig! Det är så mysigt att vara med er, de ska jag nog göra fler gånger ;)

Anonym sa...

skönt att du får hjälp hemma =)

Har din prinsessas pappa hört av sig?

Hoppas allt går bra för er!

Kikkel sa...

Ja du är så välkommen Anna, nästa gång ska vi ut och fika en sväng!

Anonym sa...

Your mode of telling the whole thing in this article is
genuinely nice, all be capable of effortlessly
understand it, Thanks a lot.

Also visit my web site :: Christian Louboutin Outlet