tisdag 5 april 2011

Inge pålägg :(

Jaha katastrof! Jag hade glömt att ta upp pålägg igår, smörgåsar utan något på. Jag kunde kanske tagit tomat eller något sånt, kaviar kom jag på nu. Men nä vad off frukosten blev, sen stod jag och funderade ska jag ta vitaminen å järntabletten innan smörgåsarna eller efter. Det blev efter BRA VAL not för nu mår jag lite illa, blodvärdet hade gått ned en aning sa barnmorskan. Med tanke på operation så tänkte jag nu tar vi järntabletterna varje dag istället för varannan så laddar vi upp ordentligt. Ska försöka ta mig i till stan, till salongen och greja naglarna på min syster men det känns absolut att man börjar gå mot sista veckorna nu. Går in i v 39 idag, alltså 38+0 och det enda jag tänker är kom nu, snälla idag för tyngdlagen är inte våran bästa vän just nu :)

XOXO

Inga kommentarer: