onsdag 6 april 2011

Vi gillar Lek och buslandet!

Gud vad stort det var inne på Lek och Buslandet, dock var inte allt öppet pga. att det var vardag. Lite tråkigt men om man ska roa en 1,5 åring så är kraven inte super höga, så det räckte absolut med det som fanns. Vi rev väl runt där inne i dom 3 timmarna som man får vara där på en biljett, när vi kom in så började jag med att gå upp i dom stora klätterställningarna med Thea och Sandra. Haha asså det är helt sjukt man ska åla och krypa, det är rör, nät mm. jag pallade 10min så tänkte jag -Hur fan ska jag komma ned? Jag kom ju inte igenom allt med magen, så det blev en rutschkana ner så fort som möjligt. Sen höll jag mig på golvet för jag var super varm bara av det lilla, sen satt jag ju i bollhavet och kastade lite bollar men det var i stort sett det. Jo jag klappade händerna när Thea tuffade ned för rutschkanan också :)
Sen måste man ju alltid fika så då blev det mjukglass och eftersom hon tycker att hon är så stor så ska hon ju äta själv, det blir ju lite som det blir. När vi kom utanför så somnade hon nästan direkt sittande, det gillar vi blir fler utflykter dit! Men jag är nog lika trött så det blir kolla lite tv sen sängen för imorgon blir det sista gången på mammagruppen.

J

XOXO

Inga kommentarer: