torsdag 14 april 2011

Blir inte riktigt som ett vanligt inlägg

Sitter och försöker blogga på mobilen känner mig lite halv nördig :) Dagarna går otroligt snabbt även om man inte gör så mycket, trodde inte jag skulle vara så trött trots jag gjorde kejsarsnitt. Ska berätta mer om förlossningen när ja och skruttan kommer hem som blir till helgen någon gång, liiite drygt att knappa in en stor roman på mobilen haha
Men en lite summering är att allt gått bra min syster var världens bästa stöd under snittet och världens bästa moster. Lillsnuppan kom kl 8:59 vägde 3232g och var 47cm, min lilla plutta trodde hon skulle vara jätte stor. Nu ska vi fortsätta att tutta här så denna jädra mjölken rinner till någon gång sen får vi besök när som också pappa, Anette och Nisan är på väg ned.

XOXO

Inga kommentarer: