tisdag 19 april 2011

Massor av prover från Pampers och Libero

Fick en väska från Libero och en tygpåse från Pampers när vi kom till BB med massor av fina prover, det fanns även lite kläder mm från olika affärer som är med och sponsrar. Det var så mycket som....

*Body från Ica, I <3 eco

*Body från Lindex

*Mössa från
???
*Strumpor från
Polarn O. Pyret
*Strumpor från Åhlens

*Ceridal för torr och fnasig hud (har vi använd idag på fötterna för hon var lite torr och började få små sprickor i hudvecken)

*Barnshampoo frå
n Apoteket
*Bepanthen (världens MINSTA tub!!)

*Idominsalva

*Tvättmedel från Neutral, parfym fri och allergitestet

*Ett litet bi som prasslar i vingarna och har en liten skallra i magen :)

*Nattbindor
från Always
*Blöjor från Libero, blandat stl 1 och 2

*Blöjor från Pampers "New Baby"

*Ett packet med våtservetter från Libero

*Skötbordunderlägg från Libero

*Necessär från Libero med ett par amningsinlägg och babyolja
*Necessär från Natusan med ett par amningsinlägg, babyolja, zinksalva och lotion

Här är Bepanthen salvan, den översta har jag köpt på apoteket andra fick jag som prov. När jag tog upp den ur förpackningen (som var stor om man jämför med tuben haha), så började både jag och min syster skratta.

XOXO

Inga kommentarer: