måndag 11 april 2011

Börjar bli lite halv pirrigt :)

Kan ju inte säga att jag gjort så mycket än :) Vilat, ätit och pratat i telefonen så många som vill ringa och önska mig lycka till känns nästan som dom ringer för att säga hej då som vi aldrig kommer ses mera ;) Men det är gulligt, sen är det många som tex skrivit och önskat mig lycka till och det uppskattar jag också. Det ska allt gå bra, jag vet att det är en stor bukoperation men som sagt jag är inte nervös det är som det är och ibland måste man bara lita/tro på att det ska gå bra. Precis det jag gör "have a little bit of faith" så ordnar det sig :)
Vaknade runt klockan sju och så kom jag att tänka på vart jag är imorgon vid den tiden och då pirrade det till i magen så mycket att jag blev klarvaken. Dessa 11 dagar har gått fort kan jag ju säga nu när det är imorgon som hon kommer men när det var ungefär fem dagar kvar då gick det VÄLDIGT långsamt ;)
Funderar på att ta en liten promenad och ta en glass i solen, sen blir det lite matlagning och ett röj med dammsugaren sen är jag helt klar. Helt sjukt!

XOXO

Inga kommentarer: