lördag 18 juni 2011

American history X

Nu efter två och en halvtimma har min lilla grodfia somnat, la ned henne i SIN säng och hon somnade efter lite pip. Första gånger ever hon somnat och faktiskt ska sova i sin säng tills det är dags för mat, för i natt ska jag sova lite ensam. Menas jag försökte trösta henne kollade jag lite flyktigt på American history x, helt sjukt hur man orkar hata så mycket som vissa människor gör. Hata varandra för hudfärg och religion det förstår jag bara inte. Är vi inte alla lite invandrarde?! Min farmor är från Tyskland min farfar från Österrike och min mamma från Sverige, vad blir då min dotter som har en pappa som är grekisk haha
Stackars min lilla söta dotter vad förvirrad hon kommer vara när jag ska förklara. Men veta var hon kommer ifrån ska hon och vara stolt över det med!

XOXO


Underbart med oss människor att vi är så dumma att vi inte fattar att allt hat gör så vi förgör oss själva.

Inga kommentarer: