onsdag 1 juni 2011

Färgelanda nästa

Ja nu blir jag så där super dryg igen och bloggar allt mindre och mindre, nämligen om en liten stund så åker jag och Kathleen upp till Färgelanda igen. Dock stannar vi inte lika länge som förra gången tror vi åker tillbaka nästa onsdag för på Torsdag ska jag på efterkontroll på MVC och föräldragrupp. Sen dör mina blommor om jag ska vara borta för länge :)
Nu TROR jag att jag fått med oss allt, packat kläder, blöjor till FÖRBANNELSE och allt annat tjafs som jag aldrig kommer använda men jag måste ha med mig för att göra väskan tyngre bara för att. Idag var vi en snabb sväng på BVC och kollade naveln och BM tyckte det såg bra ut så torsdag nästa vecka ska vi komma tillbaka. Nu ligger tulltan och sover i min säng och vi väntar bara på att min syster ska fläska sig från jobbet och rappa så vi kan åka.

Igår var vi på hejdå-middag för Anna på S.P.I.C.E, vi var hela 22 personer som kom. Gud så roligt det måste Anna uppskattat :) Sen fick hon en fin blomma och ett presentkort på Ikea som Johan och hon kan spendera på nya lägenheten, KUL! Kathleen gick laget runt och hamnade till sist hos en kollega Tanja där hon somnade för ett tag, men bara ett litet tag :) Maten var super god fast jag fick dock äta lite efter alla andra pga Kathleen som tyckte det var ett väldigt bra läge att vakna precis när jag fått in min mat. God mat, trevligt sällskap och lite barnskrik vad kan vara bättre haha :)

XOXO

Inga kommentarer: