tisdag 28 juni 2011

Nu är vi hemma

Då har man kommit hem från Färgelanda och lillan har somnat. För att dra en en komprimerad version av min vistelse plus midsommar så har det varit underbart! Sovit hemma hos pappa/morfar för det mesta, blev grillfest för hela slanten med nästan hela familjen bara min syster och Thea fattades. Sen har jag sovit hemma hos mormor, Kathleens gamle mormor så hon fick peta på det lilla undret men jag tror hon var lite glad att vi åkte efter två nätter :) Kathleen somnade klockan 1:30 i förrgår och ca 00:00 igår och då var det g. mormor som vaggande henne till sömns. Det sista hon sa var bara, -Jag kommer inte ihåg att det var SÅ här jobbigt, tur att man inte har små barn på äldre da´r. Så är det väl för det krävs en hel del tålamod, speciellt när man har en liten sånglärka som vill sjunga så fint för mamma flera timmar om dagen.
Imorgon är det BVC läkarundersökning, tvätt om jag hinner och Minna. Vill tvätta upp den söta grodpyjamasen och kläderna Kathleen fått av pappa/morfar, dock kanske inte grodpyjamasen passar än men den är så himla söt får lägga upp kort imorgon på den.

XOXO

Så här glada var vi när mamma skulle prova den skojiga giraffmössan med antenner på :)

2 kommentarer:

Anna sa...

Hon är världens sötaste giraffunge! :)

Kikkel sa...

Haha ja det är hon, på dagen giraff och på natten en groda ;)
Hon sa precis att hon saknar dig!