fredag 17 juni 2011

Trevligt hemma hos Diana och Amina

Idag plingade rörmokaren på klockan 10, skulle laga handdukstorken som stått och läck sedan fastighetsskötaren grejade med den sist då dom höll på att blötlägga hela lägenheten för mig. Men nu är det fixat! Så fort han gått utanför dörren sminkade jag mig i all hast och skumpade ut med lillan i liggdelen, vi skulle nämligen iväg till Diana och Amina från Minna. Underbart och komma utanför väggarna då jag känner att man LÄTT kan tröttna av att sitta hemma. Och underbart trevligt var det, tiden susade förbi vips så vad klockan 18. Gick förbi affären på vägen hem köpte med lite mat, morotsstavar med dipp, dricka och jordgubbar. Kom ju på att det är fredag men när vi var i affären började Kathleen skrika i högan sky så jag glömde dippen och gräddfilen, kastade tillbaka allt vad mat hette och köpte färdig mat. Fick med mig jordgubbarna och snabbade mig hem. Hon somnade en liten stund så jag fick äta men jordgubbarna står kvar i kylen eftersom hon har hållt låda sedan klockan 22. Där var min kväll med film och lite nyttigt godis, hon sover fortfarande inte ligger mest och skriker. Men mamma gäspar :)
Imorgon blir det hem till en annan vän och hennes son, hon ska hjälpa mig med dop kort. Få se om denna lilla grodfia somnar snart så mamma kan borsta tänderna i lugn och ro sedan blir det sängen för mig med!

XOXO

Inga kommentarer: