tisdag 21 juni 2011

Ingen lunchdejt idag

Jaha idag skulle vi lunchat med Angelica nere på Maritiman men vaknade alldeles för sent, sen tog det en liten stund för min lilla piplisa och somna. Tänkte att vi senare i eftermiddag skulle kolla på en klänning till mig som är amningsvänlig, inte så sexigt om jag ska behöva dra upp hela klänningen för att tramsa fram tutten när det är dags :)
Imorgon är det mycket som står på schemat möte inne i stan klockan 10, första återträffen med Minna mammorna klockan 11 och sist men inte minst föreläsning för Minna mammor som snart ska ha barn klockan 14. Kommer vara helt förstörd efter den dagen, kommer bara vilja åka hem och slänga mig i sängen. Men det går icke för då är det Kathleens "vakna tid", hon är mer aktiv på kvällen. Lycka till, till mig :)

XOXO

Inga kommentarer: