lördag 18 juni 2011

Hela söndagen lång

Vi gjorde oss i ordning på morgonen och begav oss mot öster för att träffa Angelica och Wilhelm. Det blev lite pizza och till efterrätt jordgubbar med grädde, Wilhelm önskade några parti med Uno. Tur för jag älskar Uno då jag och mitt x köpte en kortlek och spelade nästan ihjäl oss, delade ut fler kort än man ska ha bara för att kunna spela längre stunder. Åkte väl ditt vid ett tiden och åkte hem halv nio, alltså i princip hela dagen men det har varit så mysigt. Sen som jag sagt tidigare älskar jag och komma utanför dessa väggar, var så innan jag fick barn och så är det nu med vi sitter ju inne ganska mycket ändå. Återigen så har vi en skrik kväll, trodde hon skulle skrika lungorna ur sig på spårvagnen och folk kollar och kollar. Ja jag kan inte göra något åt det än att försöka trösta henne!! Sluta glo!!! Men så kom det på kontrollanter och en av dom fråga så snällt om hon var sjuk och såg så där jag-tycker-synd-om-dig-minen, nä hon har BARA ont i magen. Gud vad jobbigt sa han, då kände jag vad skönt att någon förstår. Så nu 23:54 somnade hon äntligen, undra varför vi ska ha det så jobbigt varje eftermiddag/kväll. Men men det har ju blivit liiite bättre, så vi håller tummarna att det går och rätt håll i alla fall. Imorgon har vi INGET inbokat så då ska vi ta det lugnt och jag ska då vila när hon vilar för jag är hemskt trött nu efter några dagar med full aktivitet å mys.

XOXO

Inga kommentarer: