torsdag 16 juni 2011

Föräldragrupp nästa, trodde vi ja


Idag vid halv 2 var det föräldragrupp på bvc en nätt och trevlig grupp på 5 mammor inklusive mig. Hade badat lillgrodan och smort in henne å donat, nya kläder och premiären med converse skorna. Så ringde jag upp vi 12 tiden och fråga om vi kunde få en extra vikt pga att hon varit sjuk, på rekommendation från Östra och det var INGA problem. Så ringer vår barnmorska tillbaka 13:27 alltså 3 minuter innan vi ska vara där, var 20m ifrån bvc. Vi får inte komma för RS-virus är smittsamt en vecka efteråt, så det var bara att vända om. Gick dock ned till backaplan och kollade affärerna, köpte lite behövliga saker. Letade efter en sommarklänning men jag har för mycket fluff efter graviditeten och BAMSE tuttar så allt sitter som korvskinn, ja vet I-landsproblem. Så jag drog en hamburgare till lunch för det blir man smal av haha
Nu blir det tvätt tid IGEN, finns så mycket roliga saker att göra när man är mamma ledig!

XOXO

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack for intressant blogg

cecilia sa...

Hahaha, coolt. Tack. Jag tryckte in alla jag kunde, men har redan användt en hel del, så fick bara ihop 850 poäng. Jag vill gääärna ha kängurun. Jag älskade älgen. Får samla blöjkoder nu igen.

Åh hoppas hon mår bättre nu din lille tjej.