måndag 6 juni 2011

Underbara land


Idag är det Sveriges nationaldag och kvavt som fean :) Har firat dagen med färskpotatis, gräddfil och skinka (då jag inte äter sill), till efterrätt blev det nationalbakelse. Först var det mat med mamma, syster, lillebror och Thea. Sen kom pappa förbi för att säga hej då till Syster och Thea som åkte hem till Göteborg igen, vi (jag och Kathleen) stannar tills Onsdag. Min moster kom förbi och gav Kathleen en JÄTTE stor nalle och lite fina klänningar plus en stickad tröja som hon gjort själv, väldigt fint. Jag kärade ned mig i en klänning som var blå och korsad i ryggen, blå blommig väldigt mysig. Nu sitter jag och allmänt slappar menas mamma rensar akvariumet, Kathleen ligger och sover i sängen. Min lilla älskling har varit sååå snäll när vi varit här uppe, sovit så gott med någon kväll med ont i magen. Jag har invigt mina nya vita converse som jag fick av Kathleen på morsdag, satt som en smäck!
Shit klockan är halv 8 och jag sitter å gäspar då är man inte tuff. En underbar sak har börjat komma nu dom senaste dagarna, Kathleen ler tillbaka när jag ler och säger med världens "töntigaste" mamma röst "Är du mammas lilla älskling?". Då ler hon så stort och brett, så underbart när man ser att dom reagerar och hänger med lite. Min underbara lilla dotter, ibland tror jag jag kan bara äta upp henne så go hon är :)
Nä nu blir det att återvända till vårat lands dag och göra precis det jag gjorde innan. Alltså INGET :)

XOXO

Inga kommentarer: