fredag 10 juni 2011

Blev inget idag

Min lilla snuppa är sjuk idag ögonen rinner, det snoras och sen hostar hon tills hon gråter eller kräks. Tycker så synd om min lilla älskling men ingen feber och ibland in emellan ler hon till och med så allt är väl inte eländigt. Skulle träffat upp min syster och lilla Thea men vi håller oss inne blir så himla rädd att hon ska bli sämre och få feber. Satt och pratade i telefonen så hör man min syster nej Thea ta inte av dig blöjan, en stund senare sätter Thea sig på pottan och kissar :) Moster lilla duktiga tjej inte ens två år och tar av sig blöjan för att kissa, lilla underbara barn.

Vistelsen i Färgelanda har varit bra min mormor, mamma och lillebror har burit runt på Kathleen så jag fått duscha mm. har varit underbart att kunna duscha när man känner för det och slippa planera en HEL dag för att kunna ställa sig i duschen i 10 minuter. Sen på Tisdag kvällen åkte vi hem med pappa/morfar, skönt att slippa dra allt på bussen hem. Sen har pappa sovit här tills idag pga att han jobbar tillfälligt i Göteborg, mysigt med besök! Han är så omtänksam så han köpte yoghurt som var bra för min lilla mage som jag börjat få så ont i igen och så köpte/monterade han upp Kathleens blommlampa över sängen. Och det blev super bra, så mysigt på kvällen när den är tänd. Nu ska vi bara få Kathleen att tycka om å ligga i spjälsängen så vi kan ha tänt den mysiga lampan. Annars får hon ligga i min säng och vi får ha tänt lampan ändå :)

XOXO

Inga kommentarer: