torsdag 30 juni 2011

Äntligen!!!

Efter BVC idag så gick vi och luncha på Tildas det blev fetaost biffar och potatis med tzatziki, mums säger jag bara! Senare så åkte vi in till stan och inhandlade en klänning, äntligen som jag letat :) Några presenter till Leon som vi ska på kalas till om ca 1 vecka, en liten söt leksak till min lilla sötnos och en pyjamas med korta armar och ben så här i värmen. Leksaken jag köpte till Kathleen var så fin, gick in på deras hemsidan och dom har mycket fint lite dyrare leksaker men detta är hennes först riktiga leksak så då kostar mamma på sig lite ;) Den heter Liz och kommer från Lilliputiens, finns nog bara tyvärr på affärer som är lite mindre och har "märkes" leksaker hitta Liz i en affär nästan vid kungsportplatsen.
Nu är vi hemma igen och snuppan sover sen någon timma tillbaka undra om hon kommer sova runt tills imorgon eller vakna ikväll kanske mitt i natten. Imorgon ska vi i alla fall hem till Angelica och hämta upp kort som jag beställt från henne som hon scrappat, sen passar vi på att lämna lite mammakläder på samma gång om jag kommer ihåg dom.

XOXO



Inga kommentarer: