tisdag 26 juli 2011

Dopet blev perfekt, precis så jag hade tänkt mig

Oj vad min lilla tjej har sovit sen vi kom hem men jag förstår henne det har varit väldigt mycket. Först all förberedelse för dopet, fast å andra sidan det är nog jag som stressat inför det. Sen sov vi hos pappa allihopa och när jag säger allihopa menar jag att min bästa vän från Västerås med sina två döttrar åkte ned bara för att komma på dopet. Så det var fullt hus med barn hemma Thea, Kathleen, Ella och Alice sen så klart tre trötta mammor :) Men å andra sidan helt underbart, dock har väl det varit lite jobbigt för Kathleen som inte är van med så mycket stök och ljud så hon sova största delen av dagen igår, sovmorgon idag och nu sover hon igen. Har varit helt underbart uppe i Färgelanda och allt blev precis som jag ville med dopet, allt, allt. Från bordsdekorationen, tårtor, smörgåstårta till ja ALLT, helt underbart hur mycket pappa, Annette, mamma, Sandra och Denise har hjälpt till. Tagit tag med att duka fram allt ätbart, tagit disken, tagit hand om Kathleen så jag fått hälsa på alla som kommit dit. Dopet blev som sagt jätte lyckat med jag är såååå glad att det är över ;) Jag var stressad till tusen och mjölken sinade där lördag och söndag men nu i natt så verkade det som allt bara släppte. Hade tänkt att bjuda på några kort från söndagen.....

XOXO



Inga kommentarer: