fredag 15 juli 2011

Min duktiga lilla flicka

Helt fantastisk idag vände Kathleen på sig, missade tyvärr själva tillfället då det hände. Hon var arg som ett bi och låg i min/vår säng och skrek lite, tyckte att gråtet/skriket blev dåvare och gick in. Där låg hon på magen, inte alls gladare. Hon har gjort något liknade för några veckor sedan men då låg hon uppallad på en kudde i sängen så då rullade hon nog ned på magen. Denna gång låg hon i min säng på ryggen men dock på mjukt underlag fick inte riktigt med sig armen, är ju en helt annan sak om dom ligger på golvet och vänder sig HELT. Men mamma är så stolt för alla små framsteg hon gör :)
Hon är fortfarande arg som ett bi och mitt huvud bultar efter flera timmars skrik, hoppas hon blir trött snart för det är då banne med jag. Men även om hon skriker mig trött så är hon verkligen så söt, satt och kollad på henne förut när hon skrek. Jag satt å log menas hon skrek, det skulle retat ihjäl mig om någon gjorde så :) Sitter och ler när man är förbannad haha

XOXO

Inga kommentarer: