söndag 3 juli 2011

I denna värmen?!?

Idag skulle det kommit en tjej och kollat på min lägenhet men hon fick förhinder, jag som hade städat som en galning i denna värmen :) Nu är det i alla fall rent och det behövdes, passade på att tvätta också. Väntar på att lillfia ska somna men det verkar inte vara något som kommer hända inom snar framtid. Sitter och kollar på Metallica konserten på kanal 1, riktigt bra får jag säga saknade bara EN låt "nothing else matters". En gammal klassiker men den spelade dom inte :(
Imorgon blir det första lektionen i babymassage, hoppas inte Kathleen sover så jag kan få massera henne lite. Sen ska vi nog dröja oss kvar och snurra lite i Haga å kolla finns så mycket fint till barn där, om jag känner mig själv så blir det säkert en fika också :)

XOXO

Inga kommentarer: