lördag 2 juli 2011

Hon har gjort det igen!


Oj vad jag är uppe sent, borstade precis tänderna och insåg hur röda mina ögon va. Får blir raka vägen i säng känner jag nu men jag var bara TVUNGEN att få röja lite, på söndag kommer det nämligen hit en tjej och ska kolla på min lägenhet. Själv ska jag gå på en visning imorgon och en på måndag, har nästan slutat hoppas vi detta laget inte varje dag man råkar snubbla över ett första handkontrakt i Göteborg. Idag var vi hos Angelica och hämtade upp ännu lite konst, får kalla det konst för hon lyckas varje gång. Hon är verkligen ybber duktig på att scrapa och jag är hur nöjd som helst! Så fick vi med oss lite bebiskläder hem och lämnade lite mammakläder. Sen blev det fredagsmys med lite revben och potatissallad till efterrätt blev det jordgubbar med grädde mums!

XOXO

2 kommentarer:

Angelica/Smurffamiljen sa...

Vad söt du är :) så glad att du blev nöjd med dem!!! Hade en av dina blusar i går :) Guld värt KRAMAR

Kikkel sa...

Jätte nöjd ska du veta! :)
Vad bra att det används, känns så dumt att kasta det när man inte har använt det så mycket bara under en graviditet.

Kraaam på dig och magen