fredag 29 juli 2011

Hästsko = Tur

Vi fick fin besök av en kollega idag, hon ringde igår och fråga om hon fick komma. Mer än gärna :) så hade hon med sig räksmörgåsar, bakelser och två små paket. Hon kunde tyvärr inte komma på dopet men vi var så glada att vi fick lite besök så här på fredag förmiddag. Kathleen fick ett par YBER söta rosa (självklart när mamma är galen i rosa) stickade strumpor och ett så himla fint armband med hästskor på. Ni vet väl att hästskor bringar tur med sig?!?
Efter det så tog jag med mig en av gåvorna Kathleen fick på sitt dop, en av barnkammarböckerna. Så satte jag mig och sjöng lite för henne inne i sängen sen stensomnade både jag och hon i sängen och sov i några timmar. Nu på kvällningen har vi varit på stan med Daniel och fikat, kollat på människor och njutit av sommaren. Var perfekt väder varmt, ingen direkt stark sol och lite vindar som fläktade. Kan man ha Kathleen i bärselen utan att hon får solen mitt i ansiktet och lite vind så mamma inte svettas och rinner bort. Imorgon blir det stranden och om det blir sämre väder som dom förutspår på yr.no så får vi hitta på något annat skoj :)

XOXO

Inga kommentarer: