söndag 17 juli 2011

Ordning och reda

Guuud vad duktigt jag varit idag hunnit diskat, bytt i sängen, dammsugit, duschat, lagat mat och ätit den :) Lillgrodan sover och det har hon gjort ett bra tag nu, hon ser så fridfull ut. Nästan så jag vill ta upp och krama henne men vi väntar tills hon vaknat.
Tror jag kände av lite stress förut har ju inte packat inför Färgelanda och det är så mycket som ska med, så mycket som ska vara klart innan man åker. Förhoppningsvis så kommer en av mina vänner ned från Västerås med hennes två barn och då vill jag att allt ska vara rent och snyggt om vi ska hålla 3 barn i schak. Så många måsten så lite tid, efter denna helg tror jag det lugnar ned sig lite har inte så mycket inbokat fören i mitten av Augusti då båda föräldragrupperna sätter igång.
Idag låg vi och drog oss i sängen till 11:30, jag är ingen sådan där person som MÅSTE stå upp vid kl 8 för att inte "missa" dagen. Om vi inte ska göra något och har en tid å passa så är det ingen stress! Vaknade av att lillfia kände för att gå upp för då börjar hon "trampa vatten" och fäktas med armarna och gny lite. Hade lite svårt för att somna igår tror jag vänt på dygnet, så därför sitter jag och kämpar nu när hon sover. Tror jag gäspat 30 gånger på 1 minut :)
Nä ska väl börja se över packningen och vika lite tvätt, göra lite nytta innan min lilla groda vaknar.

XOXO

Inga kommentarer: