onsdag 27 juli 2011

Vad mamma älskar dig!

Nu funderar jag på att lägga mig, är dock inte så trött. La mig med Kathleen när hon sov middag förut tror vi sov i några timmar sen gick vi för att hämta ut några postpaket och handlade när vi ändå var vid coop. Har packat upp dop gåvorna och flyttat dom ut till vardagsrummet, tror jag ska förvara dom i min brudkista så länge. Kathleen somnade ovanligt tidigt idag hon mjauade lite som en katt, så gick jag förbi spegeln som står i hallen å då såg jag att hon var på väg att somna sittande i min famn. Sen vaknade hon nu för en stund sedan och ville ha mat, sover lite halvt oroligt så jag funderar på att lägga mig nu ändå så kan jag ligga bredvid henne så hon känner lite trygghet. Min lilla snutta, underbaraste lilla varelse i världen :)

XOXO

Inga kommentarer: