lördag 16 juli 2011

En dansande tomte

Varit på stan hela dagen i stort set, käkat på brasseriet. Förstår dock inte vitsen med att bemöta sina kunder otrevligt men men blir inte till att gå dit igen! Sen knatade jag, Kathleen och Daniel runt i ca 3,5 timma, minus fikan vi tog ;) Men annars var det promenad nere i hamnen, kollade en sväng på ostindiefararen. Daniel blev dock lite förvånad när jag sa att jag ansökt om att få åka med, -Vad kan du om båtar och la till ett skratt. -Självklart inget men dom sökte en bloggare sa jag och log :) Men ja ni förstår nog att att dom inte valde mig annars hade jag givetvis bloggat om det hih
Helt mör när jag kom hem, inte av promenaden det var riktigt skönt. Mest av ja allt folk tror jag, sen gick jag och kisade för solen. Så jag fick typ träningsvärk eller kramp i muskelna vid pannan och runt om ögonen HAHA kan man få det? Sen gick vi förbi brunnsparken och där spelade dom musik för glatta livet (som väckte Kathleen), till musiken dansade en ensam tomte....

XOXO

Inga kommentarer: