onsdag 10 mars 2010

10 Mars 2010

Ledig dag idag, min syster väckte mig som vanligt. Jag vaknade dock inte av smset hon skickade 8:35 men vid 10 tiden kunde hon inte hålla sig för då ringde telefonen, sen packade hon på sig och Thea och kom över till MIN ö ;) Det blev en sväng på Coop där alla folk stirrade, fnissa och skratta, undra varför?! I alla fall blev att köpa lite lunch/middag och så tog vi givetvis en sväng runt i affärerna vid backaplan, syster köpte en jätte rolig hoppgunga till Thea. Den prövade vi på mosters trälister eftersom mamma har plast. Det första min syster gjorde var att börja att skrubba i mitt kök och jag satte upp resten av kakeldekortionerna, sen blev det att slänga ihop mina sängbord som bara har stått i ett hörn. Tack kära syster vad skulle jag göra utan dig? Ha ett smuttsigt kök och leva utan sängbord bla. Nu sitter ja i soffan och funderar på att slänga allt skräp som blev över när vi packade upp sängborden. Blir nog IKEA på fredag :)

xoxo

Inga kommentarer: