söndag 14 mars 2010

Korrigering av inlägg 7 Mars 2010!!

Jo jag fick ju en Mulberry väska av pappa som jag skrev, detta stämmer. MEN det var faktiskt inte bara pappa jag fick den av Anette också hans sambo, tror att hon blev lite ledsen i ögat för jag inte var tillräckligt ingående på detaljerna. För hon tänker då lika mycket på mig som pappa! Sen är hon nog lite vassare än pappa på att känna igen min stil både på handväskor, kläder och killar :)
Nu måste jag ju bara lägga in två låter som hon tipsa mig om, en låt är gammel som gatan men stört skön. Den andra är en låt som jag missat totalt, lyssnat på andra låtar av denna artisten Alexendra Burke som är grym OCH har en kropp som är tight som faaan i denna video! Så nu spelas dessa på repeat hemma hos mig tills jag tröttnar. Njut alla läsare!


Alexandra Burke - Broken heels


Wes - Alane


xoxo

Inga kommentarer: