tisdag 23 mars 2010

Gnäll inlägg

Okej jag tycker faktiskt synd om mig själv nu när jag inte mår bra, det brukar vara så. Vill bara att världen ska stanna upp och tänka på mig som har ont precis överallt. Det är just därför jag inte skrivit på några dagar, stackars! Så idag har jag köpt såna där saker man ska ha hemma när man är sjuk, nyponsoppa, glass, yoghurt ja ni vet. Så jag ligger i min vita morgonrock å funderar på om jag ska äta något för första gånget på dygnet. Hör ni....whine, whine, WHINE. Jag har i alla fall officiellt skickat tillbaka skorna och klänningen till Nelly, hoppas det inte tar för långt tid innan jag får rätt storlek tillbaka och mina söta uggs. Sen beställde jag någon tröja från HM som jag väntar på, coolt som fan lite rockig så :)
Har suttit och kollat på resor och jag vill bara åka, ska bara lura någon att åka med. Underbara semester!!! På torsdag får jag besök ska bli underbart att få umgås med AC igen, det känns som en evighet. Sen på Tisdag nästa vecka blir det Ullared med syster och Thea, mycket att se fram emot. Nej nu är det dags att gotta till mig i soffan, dricka nyposoppa och kolla på
cougar town.

xoxo


Inga kommentarer: