söndag 7 mars 2010

Shutter Island och Mulberry

Igår va jag och min syster på bio, guess which? Shutter Island ja, den var lång för lång för en film som faktiskt inte är så bra. Förvänta mig att blir skrämd mer än så, jag och Sandra satt och höll varandra i händerna och små skrek lite endå. Men det roligaste var väl ändå när vi var på väg in i biosalongen och min syster säger är inte det Ann-Charlotte? Jag kollar upp och där sitter ju Lotta och Filip på våran rad (ja läs VÅRAN rad), bredvid oss. Har inte sett henne på jätte länge, sen valde vi biopalatset för Bergakungen var nästan överbokad och av alla dessa salonger och tider så hamnar vi bredvid varandra :) Jag och syster hade riktigt trevligt även innan bion förutom den perioden då hon ringer och stressar mig innan vi skall träffas. Hon är nervös och jag är tidsoptimist/livsnjutare har jag kommit fram till hahaha menads hon kallar mig seg.

Jo träffade pappa i fredags, han var nere i Göteborg. Givetvis hade han med en överraskning till mig, en alldeles egen Mulberry väska. Därför är min pappa den bästa pappan i hela världen! Inte för han ger mig saker det hade kvittat (även om jag äskar min väska) men för han alltid tänker på mig och min syster, plus att han alltid finns där. Sandra fick också den var jätte fin men inte riktigt min stil, jag älskar mig. Använde den för första gången igår när vi skulle på bio och den passade jätte bra till mina svarta stövlar, I like! Det blev godis, popcorn, snacks och Coca Cola igår mmmm. Idag så blir det mat för hela slanten, ska försöka röja för en ny start för kommande vecka.

xoxo




Saknar våren/sommaren

1 kommentar:

Anonym sa...

livsnjutare? nej nej du är bara Lite seg syster.. Och det var inte sncks vi åt svålar :), mmm gott