tisdag 16 mars 2010

Skor, skor, skor

Jag köpte ju ett par skor för någon vecka sedan, sommar skor dock. Men det bästa är att dom är bekväma och hyfsat billiga finnes på Eurosko. Nu ett par stövlar som jag väntar skall dimpa ned i postlådan Lårhöga stövlar i mocca från Nelly.se. Blivit lite freaky på skor love, love, love! Ångra att jag inte bad pappa köpa ett par converse när han var i Thailand :(
Sen måste jag inskjuta lite fakta om mina ben när vi är i den trakten, mina ben har blivit väldigt svullna nu på sistone. Sett det nere vid anklarna, första gången för några dagar och gud så orolig jag blev. Såg ödem, hjärtsvikten kommer komma krypande nu det inte långt kvar.

Tog en middag med en kompis på stan, blev lite Thaimat gott gott. Sen blev det mycket filosoferande, prat om olika människor syn på religion, diskriminering, allmänt prat om livet i hel helt. Nu är jag super trött IGEN, oväntat. Det får ni läsa varje dag, idag är jag trött, idag med, idag är jag trött :) Men det är så, det är för jag är så himla aktiv ;) Nu sitter ja här och fryser så det gör ont på benen, ska man tappa upp ett bad sedan krypa ned i sängen?! Det låter som en ide helt klart, sen blir det lite Ghost Whisperer i badkaret.
Skulle vilja lägga upp så mycket kort men men den som väntar på något gott....väntar alltid för länge!

xoxo



Underbar låt från Medina, inte första eller sista.
Keep it up guys!!!

Inga kommentarer: