tisdag 2 mars 2010

Då vågar man sig ut igen

Då har det äntligen slutat regna istappar ute, var lite rädd ett tag att bli spetsad. Hängde några långa precis över dörrarna till min innergård hade ju varit mindre kul kan man säga :) Idag har jag återigen umgåtts med min syster hela dagen, saknade henne nu när hon har varit bortrest i nästan en hel vecka. Köpte ett par skor idag faktiskt, high heels, men det blir ett tag tills jag kan använda dom men jag kan vänta blev det två par byxor. Nu är jag helt slut verkligen så det blir snart sängen. Sen blir det snart en liten förändring för jag har fått klartecken nu från alla tre, ska bara ned och prata om det sista och finstilta :) Så kul ser fram emot det...ni ska få reda på det så fort som möjligt promise! Hoppas ni njutit lika mycket av det soliga vädret som jag idag.

XoXo


Inga kommentarer: