fredag 12 mars 2010

Stan hela dan

Började med att åka hem till syster, var väl där ca 3h innan vi hade bestämt. Började med Ikea som sagt, där jag köpte glasburkar, glasflaska, ljus, vit morgonrock :) ja lite blandade saker. Sen blev det en sväng till Frölunda torg men vi orkade knappt gå där för vi var suuuper trött, Sandra hängde på mig i princip hela tiden på frölunda. Nu sitter både jag och hennes kille försjunkna i soffan med var sitt glas rödvin menas min syster fläcker omkring och packar kläder för morgondagen. Jag känner för att åka hem i tid på söndag för jag har mycket att göra hemma, mycket att packa upp och städa.
Nej imorgon är det kalas som sagt sen är det en fullspäckad vecka som väntar. Jag börjar blir trött nu, sitter och halv gäspar.

Cyroselle Tyll Dress SEK 595, Rut m.fl. - NELLY.COM

XOXO får vi nog säga nu

2 kommentarer:

sofia sa...

burkarna var skitsnygga! (såg i övre inlägget)

Kikkel sa...

Tackar :) Roligt att göra lite saker själv.