onsdag 24 mars 2010

Inte så bra endå

Jag vågade mig ut en tur idag bara för att inte ligga hemma och tråka men det var nog lite för tidigt. Försökte mig på att äta lite pasta det gick så där, blev ett glas nyponsoppa nu när jag kom hem för att lugna magen. Stackars, när jag druckit sött ute med syster på stan känner jag verkligen av min magkatarr. Mitt senaste inköp blev på Mango, en jätte söt grå stickad kofta. Den var väldigt MIG liksom, så det tog inte långa stunden att fundera på. Nu får jag väl försöka röja lite nu då så det är fint imorgon när man får stor besök från Västerås.
Ska bara ska bara innan ;)

xoxo

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var från MQ, inte Mango syster :)

Kikkel sa...

Jo men ja det var ju Mangos kläder dom hade drive på SÅ ja det stämmer på MQ men Mangos märke :)