tisdag 9 mars 2010

Fixa lägenheten, vaxas och handla

Det är precis som det låter och just i den ordningen. Håller på att sätta självhäftande vita kakeldekoration fast mina är vita, bättre än bruna med orangea blommor. Det är ju inte allt för lätt ska ni veta men jag kämpar, blir riktigt bra fast jag köpte för lite. Var faktiskt med flit för jag visste inte om det skulle funka men det gör det ju så nu ska jag förbi Lagerhaus och köpa flera, lägger upp ett kort på hur slutresultatet blev.

Har jag köpt andra självhäftande dekorationer man kan ha på dörrar, väggar, speglar mm. det inköpet är jag också nöjd med. Ha inte börjat med det riktigt än men när jag börjar lovar jag att lägga upp kort. Nej men jag har tid för vaxning vid 18:30 så jag ska väl lägga på ett kål eftersom jag är "seg" alltså tidsoptimist :) Sen måste jag gå och handla behöver ha toalettpapper bland annat hihi

xoxo

Inga kommentarer: