onsdag 24 mars 2010

Lyckopiller och ecstay till allt och alla

Ja sitter då hemma i soffan, som vanligt kanske? :) Mår lite bättre idag men jag har bara vågat få i mig lite yoghurt så jag tar det väldigt försiktigt. Så menas jag ligger här och vrider mig för att inte få liggsår så pimpar jag min dator, så runt om i mitt firefox fönster ser ni att det är rosa och söta små jordgubbar. Det är så jag vill ha det så mycket rosa och väldigt tjejigt. Ja förutom det har jag inte gjort något vettigt än att prata med min syster i telefonen typ 28 gånger idag och klockan är snart bara 1. Hon är väldigt uppspelt för detta med Ullared, ja sa till henne och lugna ned sig vi åker på tisdag nääästa vecka och sedan beter du dig som vi ska utomlands :) Jo men för henne var det nästan så sa hon haha. Ja jag vet inte om jag tycker det ska bli sååå roligt men visst skit kul, ska ta med kameran och så om jag ser Ullareds-Morgan så ska Thea bli fotad med sina första "kändis"
Sen vill jag bara upplysa alla som har facebook att dom uppmanar människor att mata sina fiskar med små piller med smilegubbar på, små ecstay tabletter :) Men dessa tabletter är för att att göra
fiskarna glada alltså lyckopiller, underbar värld vi lever i "det va bättre förr" när darkwin duck gick på tven!
Nä men om man skulle hoppa i i duschen och ta en Ipren för kvinnosmärtan som vi är välsignade med en gång i månaden.

xoxo

Inga kommentarer: