tisdag 30 mars 2010

Here we come ULLARED

Sov över hos syster till idag, vaknade av att något låg och sprattla bredvid mig (Thea). Så det var bara att gå upp när kl va 7, det känns nu ska jag säga. Mina fötter värker plus att jag är otroligt trött, efter klampat omkring ca 7,5 h på Ullared så blir man mör :) Ja vad ska man säga, något jag och syrran är bra på det är då fanimej att shoppa!! Vi var inne två vändor pga att allt inte fick plats i vagnen haha så vi lasta av det och vände tillbaka. Måste bara nämna att Thea skötte sig jätte bra för att vara 6 månader och stå ut med mamma och moster i så många timmar.
Så när jag kom hem fick jag med mig:
*En lila dammsugare
*Rosa mopp men en rosa hink
*Rosavita blommor
*En jätte söt blus
*Strumpor Månadg-Söndag
*Matvaror
*Ett flak.....med PEPSI
Sen träffa jag Morgan också, så alla nu som sett Ullared när det gick på tven vet vem jag pratar om. Var bara TVUNGEN att gå fram och säga hej och ta ett kort, han va trevlig, osäker och hade dålig tandhygien :) Japp det var det jag kollade på men han ställde så gärna upp på ett kort.

xoxo

Inga kommentarer: