torsdag 11 mars 2010

Schemat är fullt

Jag har precis beställt en jätte söt klänning från Nelly.se hoppas den är lika fin i verklig som den va på bild. Sen lovade jag ju och berätta vad som händer för mig i framtiden och det är att jag ska gå nagelutbildning, har precis betalat så nu väntar jag på mitt startkit. Sen ska jag ner till salongen Jennie H den 22 Mars för att sitta och lära mig penseln. Kommer bli helt underbart, så underbara tjejer som jobbar där får vi hoppas jag är lika duktig på naglar som jag tycker att det ska blir roligt. Det är ju där jag vaxar mig också, som jag gjorde i Tisdags. Sara tjejen som vaxar är hel skön, kan jag varmt rekommendera sen är man själv hel skön i flera veckor efteråt och det är väldigt behändigt till sommaren så slipper man raka varannan dag.

Till helgen packar jag och syster in oss i bilen med lillfisen och åker upp mot Dalsland. Mormor har 65års kalas och jag har inte den blekaste om vad vi ska köpa. Vad ska man köpa till någon som har allt och inte önskar sig nått? Vi får hitta på något skojigt. Innan vi åker uppåt blir det AJKEA (Ikea) någon hylla och så som skall inhandlas sen har ju min syster förmodligen bytt bort sin lägenhet till en 4:a så Thea ska få ett eget rum. Så det ser syster fram emot att få inreda, det kommer bli mycket babyrosa känner jag på mig ;)

xoxo


Inga kommentarer: