fredag 19 mars 2010

Det va inte så roligt...

Hämtade paketet från Nelly.se idag, klänningen var för stor. Skickade tillbaka och beställde en mindre storlek men stövlarna var för små. Alltså på foten och vaden skit bra men låret, nja det är ju så att jag har rumpa och lår och detta var skor för smaaaala lår and I got some thighs and boty. Så jag grät en skvätt packade ned allt och tröst beställde ett par UGGs :) Så nästa gång kommer klänningen att passa plus att jag får mina beige uggs. Thank you lord!
Nu har jag sovit lite på saken, eller på håret och det är okej. Jag kan lägga i slingor sedan fram mot sommaren, pratade med AC i Västerås och pratade mig till rätta.

Det är ju rätt så okej ändå när allt kommer omkring :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är fin i det mörka håret med : ) Kram på dig

Kikkel sa...

Tack :)

Frallan sa...

Nice frilla.
Puss Pappa