tisdag 2 mars 2010

Offentliga toaletter

Jag och min syster var ju ute på stan en sväng, det blir ganska ofta en fika på Condeco. Vet inte varför för jag är sjukt trött på deras utbud nu, men inte den otroligt goda pastan med mozarella jag smakade härom dagen. I alla fall så skuttar jag in på toaletten (inte bokstavligt för det hade sett sjukt ut) och det enda ordet jag kommer på är bläääää. Jag lägger papper överallt och vill knappt röra mig där inne, jag hatar offentliga toaletter. Tur att man har med sig handsprit i väskan! Nu har jag prövat allt jag köpt och jag är nöjd med mina inköp, hela tiden frågade jag mig själv behöver jag detta? Svaret blev ja, tack pappa att du försöker att vägleda mig här i livet du är bäst! :) Jag är väldigt nöjd med klänningen från Accessorize som min syster tyckte va ful, hade absolut lagt upp bilder men nu är min nya digital kamera sönder :( så fort jag fått bytt den så blir det bilder.


xoxo

Inga kommentarer: