torsdag 4 november 2010

Dagen efter...

Igår så var det min födelsedag :) Min syster och systerdotter sov här från tisdag till onsdag, så jag väcktes av skön sång, en liten bakelse, juice och självklart ett litet ljus. Jag började med att hälla ut juicen i sängen :) det är inte så ovanligt när jag är framme klumpig som ja är! Sen fick jag ett jätte stort paket av Thea och Sandra, vinterskorna jag önskat mig. Sen var det bara att gå upp för att göra frukost, Thea vaknade ju kl 05:44. Min kropp ville inte riiiktigt vara med så tidigt. Va ju tvungen att gå till affären köpa fika, tårta mm. sen måste man ju aktivera dom små. På eftermiddagen kom pappa, Annette och min lillebror och fikade å sjöng för mig. Hade med sig flera presenter hihi ;) Sen var det panik i väg till El Corazone för mat med vänner, många fina presenter fick jag då med. Hela dagen var underbar och avslutades i samma melodi kan inte önska mig något mera! Lovely, lovely...

Idag fick jag köpt biljetter till Harry Potter och dödsrelikerna Del 1, japp jag är en Harry Potter nörd. Har också köpt fredagsfika, var nära på att glömma det :/ Min chef påminde mig vid lunch tid, så det är CHECK. Nu måste jag packa för utflykten i helgen, fredag blir det övernattning i Uddevalla. Sen fortsätter jag upp till Färgelanda, det är ju dop på söndag.


XOXO

Inga kommentarer: