tisdag 23 november 2010

En dag till

Det är högt tempo just nu, mycket som skall göras och mycket jobb. Jag är allmänt trött och bara sitter å gäspar tycker jag, idag när jag kom hem slocknade jag på soffan och vaknade halv 8 :/ Få se hur det går att somna ikväll. Men inte nog att det var mycket på jobbet men hon där inne har grejat så mycket att jag gått på toa MINST 30gg idag och pappret som är så jääävla strävt å hårt på jobbet. Försöker påminna mig hela tiden, "inte långt kvar nu kom igen snart är det jul och efter jul är det bara 1,5månad kvar så går du på havandeskap". Tack gode gud för att jag har såna underbara kollegor!!! Kommer allt sakna dom en hel del när jag går hem på havandeskap+mammaledighet.

Idag ringde min mamma hon hade gjort i ordning spjälsängen och köpt madrasser, kudde, täcke mm. Nu börjar det bygga på sig, min syster fick tag i ett skötbord så nu är det skötväska, regnskydd till liggdelen som jag kan komma på. Och givetvis alla små saker som nappar, nappflaskor, blöjor, våtservetter, salvor mm. men det kommer jag ska ju inte föda fören i April :)
På fredag ska jag på könsultraljudet, fick aldrig några bilder på andra ultraljudet plus att navelsträngen låg mellan benen så det var väl inte 100%. Men än så länge får hon vara min lilla flicka så får vi se på fredag. Sen är det första advent på söndag, uuuur mysigt då ska det pyntas.

Så länge XOXO

Inga kommentarer: