lördag 20 november 2010

Julshopping med familjen och klädbytardag

För det första är jag helt förvånad hur duktig jag blivit på att hålla tiden, jag satt med smörgåsen i handen när min syster ringde och var utanför dörren på väg ned till stan. Min pappa skicka sms och sa att han redan var på väg, å då skulle jag sminka mig, ÄTA upp kanske, packa ned kläder till klädbytardagen. Ändå var jag nästan 30min innan min syster och 1 timma i stan innan resten av familjen kom, kors i taket.

Underbart att alla var samlade på julshoppningen, det var så himla mysigt! Gå runt i nordstan och handla julklappar, som jag nu snart är klar med! Sen var det lite mat på bamboo, där jag också träffade en helt underbar kollega! Min lilla X-tra mamma som jag kallar henne ;)
Idag på klädbytardagen så försod jag att jag inte skulle hitta så mycket, har ju gått upp några kilo plus att magen är ganska rund :) Men en fin kofta i alla fall och givetvis trevligt sällskap.
Nu är jag så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Blir väl lite tv sen blir det sängen!

XOXO

Inga kommentarer: