torsdag 18 november 2010

Ikea nästan hela dagen

Ja denna dagen har det varit mycket grubblande men det har varit mycket lättare. Får ta problemen när dom kommer, den dagen den sorgen. Men jag måste tänka framåt, kan inte påverka något av det just nu ändå.
Jag, min syster och systerdotter har gjort Ikea idag, ja köpte en ram. En likadan som hoppade ned från hyllan mitt i natten och gick i 1000 bitar, så äntligen kan jag rama in fadderbeviset igen. Sen köpte jag två stora vaniljljus för jag har eldad så mycket så dom är slut :)
Dock köpte min syster desto fler saker pga. att hon kommer få egen lägenhet den 1 Dec, allt småplock man har i kökslådorna och hallmatta, köksmatta, tvättkorg mm.

Imorgon är det ultraljud ska bli underbart att få se på den lilla/lille som ligger och vänder å sparkar mig i magen. Ibland blir jag orolig om h*n trivs å så känner jag ingen men sen när jag lägger mig så känns det desto mera, kommer oftast på kvällarna. Tyvärr blir det bara jag, ensam på ultraljudet. Fader tycker tydligen jobbet är viktigare så han kan/vill inte. Men men vad ska jag säga inte jag som kommer ångra mig! Men jag ser då framemot att se min lilla älskling :)

XOXO


Inga kommentarer: