söndag 21 november 2010

Söndag 21 november

Herre vad länge jag sov idag, vaknade till när jag fick ett mess av Lotta. Så somnade jag om, sen kom det ett mess från syster OCH så somnade jag om. Tills min syster ringde och väckte mig å sa att nu är klockan faktiskt halv 12 GÅ UPP. Va länge sedan jag sov så mycket, om man drar bort all tid för toalettbesöken :) Får väl börja röja i lägenheten, ny jobbvecka framför mig. Då ska det ju vara snyggt här hemma så jag bara kan komma hem och hoppa i säng utan att få dåligt samvete. Sen blir det nog lite chockeladpydding :) Lite söndagsmys, har ju knappt varit hemma något under helgen så detta blir en underbar slapp söndag.

XOXO



Ni vet när man är liten så hör man saker i låtar för att man inte kan engelska så bra. Jag trodde hon sjöng "Must be talking to a DJ" ;)

Inga kommentarer: