tisdag 16 november 2010

Universeum och Liseberg

När jag vaknade på söndagen kände jag inte för NÅGONTING, ville bara ligga i sängen. Åt min frukost där, kollade lite på film, tjöta i telefonen. Men låg kvar kanske till ca 14:00 ändå, var så skönt. Sen ringde min syster och lät allmänt uttråkad, hörde att hon ville göra något. Så jag bestämde mig att rycka upp mig själv och faktiskt göra något. Blev först Universum med Sandra och Thea, när vi kom dit så hade vi bara 1,5h på oss innan stängingstid. Dom kommenterade det i kassan att vi rekommenderar att man har 2h på sig innan stängning så att man hinner se allt. Men i den farten Thea har så hann vi runt allt, en sväng i i lekhörnan OCH fika på typ 1h. Hon var inte ett DUGG intresserade av fiskarna, tror hon kollade på dom en 1sek. Sen pekade hon på alla barn som var runt omkring. När vi kom ut från Universum hade det faktiskt slutat regna som vi gick till Liseberg trotts allt, det var ju bara att Thea somnade :) Jaja men vi fick lite tid för oss själv där inne och jag hann och vinna massor av godis som jag kom på i slutändan att jag inte äter. Vann en stor toblerone och en stor kexchoklad, efter jag blev gravid så är choklad det sista jag är sugen på. Så det blev till att ta med till jobbet och gör mina kollegor lita glada och runda ;)

XOXO

3 kommentarer:

Evelina-mamma till Leia♥ sa...

Vad fin mage du har = )

Malin sa...

Åh vilken fin mage du har : ) kram på dig!!!

Kikkel sa...

Tack :)