torsdag 25 november 2010

Sköna lediga dag

Okej blev ju inga lussekissar idag inte, va ju och handla allt som man behöver mjöl, saffran och sånt skit. Men när jag kommer hem säger min syster skulle inte vi umgås??? Jo fan det skulle vi och då står jag å lagat mat, btw den goooodaste köttfärssåsen jag någonsin gjort. Tar ju minst 2 h att baka, dom ska ju jäsa typ i 1 TIMMA så det blir imorgon. Fick inte tag i några julgardiner till köket heller blir så jävla irriterad på hemtex, hur kan man sälja så fula gardiner?! Förra året vad dom så söta och nu är det bara bajs i affären, så jag var så off. Blev en mysig fika och kolla över det min syster shoppade istället, såg en så söt dress till nyfödd men vågar inte köpa något än. Men imorgon blir det könsultraljud hoppas det syns riktigt bra och blir fina bilder! Sen blir det till att baka och flytta ned julstöket, för på söndag är det första advent.

XOXO


Så här har jag känt MÅNGA gånger, dom gångerna när man har PMS hoho
Skönt att man inte är ensam :)

Inga kommentarer: