fredag 19 november 2010

En underbar liten flicka

Ha varit på ultraljudet idag, allt såg väldigt bra ut. Mätte ben, skalle, hjärta mm. allt såg fin fint ut. Fick U.a på alla saker, alltså UtanAnmärkning på sjukhus språk. Hon låg och sög på tummen när hon tryckte (väldigt hårt tyckte jag) ultrajudsapparaten på magen, gjorde några skutt å sparkade en hel del. Men till slut tröttnade hon och vände ryggen till ;) Innan så hanns det med att det blir en flicka, navelsträngen låg dock mellan benen men efter ett tag så såg man ganska tydligt att det var en flicka (men visst man kan aldrig vara 100% säker). Min underbara lilla dotter :) Gud så lycklig jag är!
Nu blir det snaaart bio....

XOXO

3 kommentarer:

Martina sa...

Vad roligt att det är en flicka :-) Ha en härlig helg

Wille sa...

Grattis!! Va kul! :) Lilla Kathleen...eller vad namnet för dagen nu är... ;)

Ta hand om er!

Kikkel sa...

Ja Wille pappan var inte såååå förtjust i Kathleen men jag älskar det så jag håller tummarna på att vi ska kunna samsas och komma överens om Kathleen :)

Tack detsamma kram